Ruud Mooij aan het woord

'Het goed kunnen inleven in de business en de organisatie levert de juiste kandidaten op'

Ruud Mooij Click District De samenwerking tussen Ruud Mooij (Clickdistrict) en Her Peperkamp (CABP) stamt al uit 1993. 'Zowel Her als ik werkten bij Holland Advertising Nieuwe Media als media adviseur. Ondanks dat onze carriè res de verschillende kanten op gingen hielden we contact met elkaar'.

'Toen ik binnen Telegraaf Media verantwoordelijk werd voor de gehele internet afdeling heb ik de diensten van Her ingeschakeld. Hierbij ging het met name om de werving & selectie van accountmanagers voor de verkoop van online advertising. Met name de ervaringen in de online media zorgde er voor dat Her de juiste kandidaten bij ons wist te plaatsen', vervolgt Ruud.

Op de vraag waarin CABP zich onderscheidt ten opzichte van andere werving en selectiebureaus geeft Ruud het volgende antwoord: 'Her weet zich goed in te leven in de business en het team waarvoor mensen gezocht worden. Hierdoor weet hij de juiste kandidaten aan te bieden. Op het moment dat hij een kandidaat geplaatst heeft houdt hij ook contact om te horen hoe de ontwikkeling is van deze kandidaten. Op deze manier blijft Her constant voelen of de kandidaat ook in de praktijk de juiste is'.

De prijs die Her rekent voor zijn diensten noemt Ruud uitstekend. Zeker gezien de goede kwaliteit van de kandidaten die Her voorstelt. Dit is dan één van de redenen waarom hij CABP aan collega's zou aanraden. 'Het is overigens niet alleen de prijs, maar ook het snel voorstellen van de juiste kandidaten waarom ik CABP aanraad. Ook de zekerheid dat je de juiste kandidaten spreekt maakt de samenwerking optimaal', licht Ruud toe.

'In de toekomst zullen Her en ik zeker zaken met elkaar blijven doen. Dit is iets wat ik een ieder in de commerciële media markt kan aanbevelen', besluit Ruud.