Taaf von Brucken Fock aan het woord

'Van kandidaat tot opdrachtgever'

Taaf von Brucken Fock Taaf von Brucken Fock, managing director bij Buongiorno Digital Nederland, kent CABP sinds 2007. "Ik ben via CABP in gesprek geraakt met De Telegraaf. Na enkele gesprekken ben ik aangenomen als Sales Manager. Daarna heb ik CABP ingeschakeld om het team verder uit te breiden. Twee van de drie kandidaten heb ik destijds via CABP aangenomen. Tegenwoordig werk ik voor een ander bedrijf en onlangs heb ik via CABP een Sales Manager aangenomen binnen Buongiorno Digital Nederland".

"Het sterke punt van CABP is dat ze denkt in het belang van de werkgever en de kandidaat. Er wordt duidelijk gezocht naar een match, voordat de kandidaat wordt voorgesteld. Hierdoor kunnen alle betrokken partijen zeer efficiënt met hun tijd omgaan. Daarnaast hanteert CABP een zeer concurrent tarief met goede betalingsvoorwaarden", vervolgt Taaf.

Op de vraag of Taaf von Brucken Fock CABP aan andere zou aanbevelen geeft hij het volgende antwoord.

"Ik heb als kandidaat en als opdrachtgever altijd prettig met CABP gewerkt. Sterker nog, dankzij de bemiddeling van CABP ben ik bij De Telegraaf gekomen. En daardoor ben ik nu Managing Director van een Italiaanse beursgenoteerde onderneming. Als ik een vacature heb, bel ik CABP".

"Ik ben een commerciële jongen en weet dat bovenstaand verhaal als een verkooppraatje kan worden uitgelegd. Ik sta voor 100% achter CABP!", besluit Taaf.